هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

واکسن 18 ماهگی

1393/1/17 13:57
نویسنده : مامانی طلا
580 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خداروشکر این واکسن هم به خیر و خوشی تموم شد اصلا اذیت نشدی خداروشکر تب هم خفیف کردیو تموم شد

بسلامتی پرونده واکسنا تموم شد تا 6 سالگیت امید بخدا

خیلی دوست دارم دختر صبور و مهربون مامان

راستی 14 مین دندونت هم که نیش سمت راست باشه دراومده مبارک گل دختر نازنینم باشه در پناه اقا امام رضا (ع) سربلند و پیروز باشی مامان جونم

پسندها (3)

نظرات (3)

فاطیما(مامان ایلیا)
17 فروردین 93 17:39
سلام عزیزم عیدت مبارک جوونه زدن چهاردهمین دندونت هم مبارک خدا رو شکر که اذیت نشده بخاطر واکسن
مامانی طلا
پاسخ
ممنون گلم انشالله ایلیا جونمم اذیت نشه
فاطیما(مامان ایلیا)
10 خرداد 93 13:43
کجایی گلم! آپ کن وبلاگ دخترکمون رو دلمون پوسید بسکه هیچ عکسی ازش ندیدم بخدا دلم براش تنگ میشه
مامان عطرین
13 تیر 93 12:12
سلام خانمی من به لطف وب ایلیا جون دوباره پیدات کردم و با اجازه لینکت کردم ایشالا تند تند از هلیا جون برامون بنویسی منتظرتون هستیم
مامانی طلا
پاسخ
سلام گلم ممنون که لینکمون کردی