هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

صحبت کردن هلیا خانوم

1393/5/5 16:16
نویسنده : مامانی طلا
535 بازدید
اشتراک گذاری

دختر دسته گلم یه عالمه عکس دارم که بذارم اما وقت نمیکنم

ترجیحا فعلا هر چی متن دارم میذارم تا سر فرصت عکسارو آپ کنم 

ماشالا هزار ماشالا حرف زدن خیلی خوب شده تا همین یکماه پیش به من میگفتی اما به بابا هم میگفتی ابا 

یه شب خوابیدیمو پا شدیم دیدیم به من میگی مامان به بابا هم میگی بابا خیلی خوشحال شدیم تو خماری مونده بودیم 

 

الان یه هفته ای میشه جمله میبندی میگی میخوام بخوابم. یا میگی شیشه میخوام کلمات زیاد بلدی مثلا تو خیابون اتوبوس ببینی میگی اتوبوس یا میگیم این چه رنگیه؟ تو هم فارغ از اینکه هر رنگیه همه رو میگی سبز

سوره توحید میخونم کلمه آخر هر آیه رو میگی

 

بهت میگم یه دختر دارم؟  نداره صورتی داره؟ نداره تو خوشگلاش؟ نداره. تو هم جاهای خالی رو با شاه ماه تا پر میکنی

بهت میگم مسخره کردن کار؟  تو میگی بدیه

میریم پارک روی تاب میخونی تاب تاب عبسی

هر شبم که بابایی از سرکار میاد تاب تاب سرسره میخوای ازش

عاشق کارتون هم هستی متاسفانه همش میترسم خدانکرده چشمت ضعیف شه

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)