هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

شنیدن صدای قلب نازت یه رویاست

1391/1/21 19:04
نویسنده : مامانی طلا
222 بازدید
اشتراک گذاری

خشگل مامانی میخوام خاطره شنیدن صدای قلب نازتو برات تعریف کنم تا بدونی مامانی چقدر کیف کرد

راستش مامانی 20 اسفند رفت دکتر...ولی دکتره بهش گفت ضربان قلب نی نی مشکوکه باید بری یه هفته دیگه سونو

نمیدونی به مامان چی گذشت تا وقتی که یه هفته تموم شد ومامانی رفت سونو راستش مامانی یه خورده نا امید بود خیلی هم گریه کرده بود آخه نمیخواست نی نی نازی مثل شما رو از دست بده

خلاصه اینکه آقای دکتر گفت چته؟ منم گفتم بهم گفتن ضربان قلب نی نی مشکوکه... گفت نه اصلا اینطوری نیس و برای این که خیالت راحت شه صدای قلبشو میذارم خیلی دکتر خوب ومهربونی بودیول

و وااااااااااااااااااااااااااااای من صدای قلب نانازی تو قلبشنیدم خیلی بهت احساس نزدیکی کردمو اصلا باورم نمیشد...هم میخندیدم هم گریه می کردم دکترم به من میخندید

بیرون اتاق، بابایی منتظر بود درو که باز کردم با نگرانی بهم نگاه کردمنتظر وقتی دید دارم میخندمو خوشحالم قیافش دیدنی بود...خیلی خوشحال شده بود منو که نگو تو آسمونا سیر میکردمماچ

راستی شکلتم خیلی واضح بود سرت دستا پاهای کوشولوت خیلی خوشحال بودم به مامان بزرگت تلفن کردم خیلی منتظر بود و برات یه عالمه نماز و دعا خونده بود اونم خیلی خوشحال شدو گریه می کرد از خوشحالیگریه

خلاصه که خیلی نفسی مامانی خیلی هم ناز داری بلاچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)