هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

سونوی ان تی

1391/1/27 20:05
نویسنده : مامانی طلا
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

کوشولوی مامان قلبونت بلم الهی نگران سلامتیت بودم امروز رفتم سونوگرافی

البته اون سونوگرافی نبود که مامان دوس داشت بره ولی مجبور بودم که امروز برم

خانوم دکتر گفت نی نی سالمه

هورررررررررررررررررررررررررررررررررررراقلب

شما امروز 75.5 میلیمتر بودی قربون قدت برم عزیز دلم خیلی دوست دارمماچ

دفعه پیش که دقیقا یه ماه پیش بود شما 26 میلیمتر بودی.

از دکی پرسیدم جنسیت نی نی رو حدس نمیزنی گفت : نه هنوز زودهگریه

خیلی کنجکاوم بدونم که دخملی هستی یا پسملی؟سوال

هر چی که هستی از خدا فقط و فقط سلامتیتو میخوام و بسلبخند

 ووقتی دنیا اومدی میخوام علی وار و فاطمه وار زندگی کنی که مایه افتخار مامانی و بابایی بشیفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدیه جووووووووووووووون
27 فروردین 91 20:26
سلام انشالاااااااااااااا صحیح و سالم بدنیا میاد و خوش پا قدم باشه
گلین
31 فروردین 91 19:44
چقدر نینی ات بزرگ شده مامانی! بسلامتی و خوشی انشالله
گلین
31 فروردین 91 19:48
ژاکلین جون، اول وبلاگ نینی شما رو خوندم، کامنت گذاشتم، بعد با خودم گفتم برم وبلاگ نینی ام رو آپ کنم، دیدم شما اونجا کامنت گذاشتی، ممنون دوست خوبم