هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

تو معجزه زندگي ما هستي

1391/3/21 23:09
نویسنده : مامانی طلا
265 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته قشنگم خيلي خيلي دوست دارمniniweblog.com

عزيز دل مامان ببخشيد كه دير به دير آپ ميكنم

گلم يه هفته گذشته هفته سختي برام بود چون تكوناي شمارو حس نميكردم نميخوام ناراحتت كنم ولي واقعا عذاب كشيدم همش ميگفتم خدايا نكنه جگر گوشه من كاريش شده باشه

عزيزكم شنبه هفته ديگه وقت دكتر داشتم اما طاقتم نيومد شنبه همين هفته كه ديروز باشه بدون نوبت رفتم واصرار كردم كه بهم نوبت بدين

با مامان جوني از ساعت 8 رفتيم و حدود 10:30 بود كه نوبتم شد..خانوم دكتر حرفايي زد كه بيشتر نگرانم كرد گفت شايد بند نافش دور گردنش پيچيده باشه كه اگه اينطور باشه كاري از دست ما برنمياد چون بچه 5 ماهه رو نميشه بدنيا آورد

نميدوني چقدر ناراحت بودم سعي ميكردم نگرانيمو از بابايي پنهان كنم تا اينكه صبح كه بابايي از خواب بيدار شد ديگه طاقت نياوردمو زدم زير گريه و حسابي گريه كردم بابايي طفلي هم خوابالو پا شد رفت پيش عمو تا تو دفترچه همكارش برات سونو بنويسه از اون ور هم رفته بود سونوگرافي وقت گرفته بود بعد اومد خونه گفت صبحانه بخور بريم من كه نفهميدم چي خوردم بابايي هم فقط يه شيريني خورد

بعدش رفتيم سونو و بعد نيم ساعتي نوبتمون شد من اينقدر استرس داشتم كه دستام ميلرزيد و همش حديث كسا ميخوندم بابايي ميگفت نگران نباش دخمله خودمه ميدونم كه هيچ طوريش نيس

خلاصه آقاي دكتر خوب نيگات كرد و گفت نه اثري از بند ناف دور گردن جنين نيس و حركاتش عاديه ويه چند تا توصيه براي اينكه حركاتتو بهتر بفهمم كرد منو بابا هم خوشحال به خونه برگشتيمniniweblog.com

ماماني من قدر شمارو خيلي بيشتر از پيش ميدونم و از خدا خيلي خيلي بخاطر داشتن تو مهربونم ممنونم ....از خدا ممنونم كه نعمت مادرشدنو بهم داد

 

niniweblog.com

 

عزيز دلم بابايي خيلي خوبه

niniweblog.com

ازت خواهش ميكنم در آينده چه من بودم وچه نه، قدرشو بدون ودوسش داشته باش چون ما دو تا رو خيلي دوس داره هر كاري كه از دستش بربياد برامون انجام ميده خيلي جيگره من كه خيلي دوسش دارم ميدونم كه تو هم همينطور خواهي بودniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دخملی
25 خرداد 91 17:43
سلام مامانی
این دکترا عادت دارن بترسونن ماها رو
هر وقت تکونش کم شد چیزای شیرین بخور یه پهلوی چپ بخواب .
بعد اگه جفتت قدامی باشه تکونای هلیا جونو کمتر حس میکنی مثل من


سیما مامان هلیا
1 تیر 91 8:19
سلام خانومی ، اول از اینکه به وبلاگ ما اومدی خوشامد میگم و ممنونم. دوم اینکه من هم منبع موثقی پیدا نکردم و در اینترنت این معنا رو دیدم در سایت ثبت احوال هم هلیا به معنای دختر خورشید نوشته شده ، . ما موقع نامگذاری دخترم تو گوشش فقط اسم فاطمه رو خوندیم و شناسنامه اش رو هلیا گرفتیم . اگه شما نذر کردین حتما بهش عمل کنین پس واسه ارامش روحی و وجدان خودتون بهتره از بین اسمهای مذهبی انتخاب کنید . مثل ستیلا - ساجده - سالومه و... اگر هم نذر نداشتید حتما اسم هلیا رو بگذارید من خیلی از انتخابم راضی ام .