هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

بمووووووووون

1390/12/4 11:50
نویسنده : مامانی طلا
252 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان نمیدونی دیروز چی کشیدم چقدر گریه کردم آخه یه علامتایی هس که شاید نمونی تو دلم

دیروز بدترین روز  عمرم بود خیلی بهم سخت گذشت

رفتم دکتر بهم امید نداد گفت یا می مونه یا نه تا دو هفته دیگه هیچی مشخص نمیشه

مامانی امیدوارم بمونی....خیلی دوست دارم ....نمیتونم ببینم که تنهام بذاری عزیز دلم

ازت میخوام که بمونی دردونه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرضا
4 اسفند 90 13:05
ایشالله میمونه . نیت کن 40 شب بعد از اذان مغرب سوره ی حشر رو بخون . معجزه می کنه
الهام(مامان کوچولو)
4 اسفند 90 14:40
سلام زاکلین جون.خیلی ناراحت شدم ایشالا که چیز مهمی نباشه توکلت بخدا باشه یه چیزی نذر کن که اگه صلاح بمونه سعی کن استراحت مطلق باشی زیادم به حرفای دکترا اهمیت نده اونا واسشون مهم نیست عزیزم فقط خدا رو بچسب و ولشم نکن!
مامان دخملی
5 اسفند 90 19:11
سلام عزیزم خدا نکنه استراحت کن اصلا از جات بلند نشو فقط واسه دستشویی رفتن حتما فرنگی باشه منم اوایل بارداریم مشکل داشتم استراحت کردم البته از شیاف سیکلوژست هم استفاده میکردم شیاف و دکترم بهم داد غصه نخور مواظب خودت باش
مامان سارا
27 فروردین 91 20:43
عزیزم سلام. این مشکل اغلب مامانای امروزیه اصلا ناراحت نباش.یه پزشک خوب انتخاب کن و با هر علامتی باهاش تماس بگیر. من شما.اوایل بارداریم به من هم گفتن شاید 30 در صد بمونه ولی خدا رو شکر موند .و اگر خدا بخواد خرداد به دنیا میاد.در ضمن همه حرفای مامان دخملی رو گوش کن و موقع حمام دوش اب ولرم بگیر.
سیمین
12 مهر 91 11:51
دعا کن مال منم بمونه....لکه بینی وکمردرد دارم...با شیاف وایزوکسوپرین نگهش داشتم