هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

7-8 ماهگی قند عسل

1392/2/19 16:54
نویسنده : مامانی طلا
176 بازدید
اشتراک گذاری

الان یه هفته اس که 7 ماهه شدی...مبارکهههههههههههه

جیملکم هنوز دندون درنیاوردی راستش خیلی از دندون در آوردنت میترسم آخه همه خیلی بد تعریف میکنن اما از اونجایی که تا حالا شناختمت دختر صبوری هستی نمیدونم دندون دراوردنت چطور باشه الان حدودا وزنت 8600 هستش و قدت 70

از سینه خیز رفتن و چهار دستو پارفتن که آرزشو دارم خبری نیست داری از دوستای نی نی سایتی عقب میمونی ها....

خیلی جیگر شدی وقتی من یا بابایی یا مامان فاطمه حاضر میشیم همش فکر میکنی تو رو با خودمون بیرون نمیبریمو میزنی زیر گریه تا بغلت کنیم اونوقت از خوشحالی با دهن بازت لپمونو خیس میکنی خیلی ددری شدی همش دوس دارب بری بیرون منم خیلی کمر درد بدی هستم اما تا حالا دو بار با هم رفتیم دوتایی یه دوری زدیم از وقتی هوا خوب شده بابیی هم یه نیم ساعتی میبرت پیاده روی...خیلی اینکارو دوس داره

خیلی هم به من وابسته ای اگه تو هال باشی من برم تو آشپزخونه گریه میکنی

وقتی هم گریه میکنی میگی مااااااااااااااااااااااااام

وقتی بهت میگم بابا محمود برمیگردی و به عکس بابابزرگ خدا بیامرزت میخندی

دو ماهی هم هست که وقتی بهت میگم دست بده میخندی و دست میدی

الان بیدار شدی داری نگام میکنی بقیشو بعدا میام مینویسم چون بابایی خوابه نمیخوام بیدارشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان یسنا
19 اردیبهشت 92 18:53
خدا حفظ کنه این دردونه رو. عزیزم نترس بزودی هم دندون درمیاره هم چهاردست و پا میره بعد دیگه نمیتونی نکهش داری چشم به هم بزنی میبینی همه جا رو به هم ریخته.