هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

ورود به 7 ماهگي

1391/4/24 19:04
نویسنده : مامانی طلا
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم اگه بخوام خيلي دقيق بگم فردا ميريم تو هفت ماهگي

خيلي خوشحالم خيلي خدارو صد هزار مرتبه شكر ميكنم كه تو رو به من داد و تا حالا بهم توان داده كه حفظت كنم اميدورام بقيه راهمونم بسلامتي طي كنيم خيلي دوست دارم عزيزم.... وقتي لگد ميزني انگار كه دنيا رو بهم ميدن چون خيالم از سلامتيت راحت ميشه

جيملي مامان  انشالله اين سه ماه باقي مونده هم به سلامتي بگذره تا تو دخمل نانازمو بغل كنم

بابايي هم خيلي براي اومدنت بي قراره و همش ميگه چند هفته ديگه مونده؟ وقتي تكون ميخوري پوست شيكمم ميپره بالا و بابايي هم ميگه اووووخ.....ههههههههههه.......عاشق اين اووووخ گفتنشم مثلا اينجوري داره قربون صدقه شما ميره

يكي از خاله هاي ني ني سايتي به اسم بامبو كه خيلي دوسش دارم و تقريبا از اوايل بارداريش ميشناسمش چند روزيه كه زايمان كرده و يه پسمل خشگل دنيا آورده...اين چند روز خيلي خوشحال بودم به خاطرش همش با خودم ميگم كي نوبت من ميشه كه عكس جيملمو بذارم تو سايت

يه عالمه بووووووووووووس براي دخمل خوشگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)