هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هلیا دردونه مامانی و بابایی

فردا مياي تو بغلم هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

1391/7/12 9:19
نویسنده : مامانی طلا
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روي ماهت عسلك مامان

عاشقتمممممممممممممممممممم

عزيز دلم ديشب دكتر بودم براي پنج شنبه صبح كه فردا باشه بهم نوبت سزارين داد.

الان يه عالمه حس هاي متفاوت دارم اصلا انگار خودم نيستم يه حال غريبي دارم ياورم نميشه.

اول از همه از خدا ممنونم كه تو رو به من داد و اين لطف بزرگو در حقم كرد كه بتونم تا اينجاي كار تو رو حفظت كنم اميدوارم بقيه راهو هم همراهمون باشه.

اميدوارم هميشه زنده وسالمو سلامت باشي. مامان جونم سلامتي تو در حال حاضر از همه چي برام مهمتره.

باورم نميشه كه تا چند ساعت ديگه مياي بغلم خيلي خوشحالم بعد از سلامتيت از خدا خيلي خيلي كنجكاوم بدونم چه شكلي هستي به بابا جون رفتي يا به من.

يه حس ديگم كه خيلي داره استرسيم ميكنه اينه كه در مورد مراقبت از نوزاد تازه بدنيا اومده هيچي نميدونم چون ما تو نزديكامون خيلي ساله كه نوزاد نداشتيم.

مامان فاطمه هم كه بعد من يعني 28 سال قبل تا حالا ديگه بچه داري نكرده اميدوارم خدا اين توانو هم بهم بده كه به خوبي ازت مراقبت كنم.

ديگه جونم برات بگه از اين كه دارم تو اوايل 38 هفتگي به دنيا ميارمت اضطراب دارم همش ميترسم نكنه برات خطرناك باشه. اما دكتر گفته ديگه حتما يه چيزي ميدونه بازم اميدم به خداست.

نميخوام ناراحتت كنم اين مطلبو اگه همه چي به خير گذشت بعدا پاك ميكنم.

ولي كار خداست ديگه براي همون درصد كمش هم ترجيح ميدم چند خطي باهات صحبت كنم كه اگه تو مونديو من نموندم برات باقي بمونه

دختر گلم تو رو بدنيا آوردم تا از اين نعمت بزرگ خدا يعني حق زندگي كردن بهره مند بشي و اين فرصتو مثل بقيه ادما داشته باشي و به بهترين نحو ازش استفاده كني.

ازت ميخوام هميشه توي هر كاري درست ترين تصميمو بگيري و درست ترين تصميم اونيه كه تو رو به گناه يا به خلاف نكشونه.

ازت توقع دارم يه زن محكم و با اراده باشي....از مشكلات زندگي نترسي و جا خالي نكني و هميشه مطمئن باشي كه خداي بزرگ هيچوقت تنهات نميذاره. اينو بدون كه با توكل به خدا به همه چي ميتوني دست پيدا كني.

ازت ميخوام قدر بابا جونتو بدوني اون خيلي مهربون و دوست داشتنيه. هيچوقت بهش بي احترامي نكني و هيچوقت دلشو نشكني.

ازت ميخوام درس وتحصيلات عاليه برات اولويت بزرگ زندگيت باشه .... ميدوني كه ماماني شاگرد اول دانشگاه بود ميخوام تو هم هميشه تو درسو تو زندگي شاگرد اول باشي.

خيلي منبر نميرم فقط اينو بدون كه خيلي خيلي دوست دارم...تو همه زندگيه مني.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دخملی
13 مهر 91 0:40
سلام عزیزم به سلامتی وای چه حس خوبی عزیزم اگه قرار شد بی حسی کنی بگو برات ماسک اکسیژن بزار کمکت میکنه اصلا استرس نداشته باش واسه ما هم دعا کن زودی بیا و عکس ناناز خاله رو بزار . اگه خدایی نکرده زردی داشت بهش ترنجبین بده فقط باید تمیز بشورینش خودت هم کاچی نخور گیشنیز پلو بخور قطره شیر افزا هم بخوری روزی 3 بار 30 قطره آبمیوه هم زیاد بخور وای ببخشید
عادله
13 مهر 91 12:27
الان حتما نینی بدنیا اومده، این آخرین نوشته ات قبل از بدنیا اومدن نینی واقعاً تاثیرگذاره، خدا برایت حفظش کنه عزبزم
مامان دخملی
14 مهر 91 1:21
سلام خاله جون خوش اومدی امیدوارم همیشه در کنار مامان و بابا باشی دوست دارم مامانی زودی خوب شو بیا
نیلوفر از مشهد
27 مهر 91 17:16
واااااااااااااااای عزیزم مبارکهههههههههه چه زود گذشت خیلی زود قدمش مبارک باشه خانومی الهی 120 سالگیشو ببینی خیلی خوشحالم خیلی کاش شمارتو داشتم حالتو میپرسیدم الهی که هر دوتون خوب باشین
مامان دخملی
3 آبان 91 16:52
سلام حالا هی من میام میبینم از عکس نی نی خبری نیست که نیستتتتتتتتتتتتتتتت
مامان دخملی
21 آبان 91 18:17
kojaee pas nini joonam khobe